Sign in to follow this  
Aynsford_95

Stasenas :), free ban.

1. Jūsų Slapyvardis žaidime: Aynsford_95
2. Nusižengusio žaidėjo Slapyvardis: Stasenas : )
3. SS/Demo Įrodymai:  http://www.mediafire.com/file/1zcgqja71dx3d32/file
4. Kurioje DEMO dalyje žaidėjas nusižengė? (Pradžioje/viduryje/pabaigoje): pabaigoje 
5. Kokią pagalbinę programą naudojo nusižengęs žaidėjas?[Nebūtina]: Admin menu
6. Jeigu žaidėjas turėjo kokią nors paslaugą, ar pageidaujate ją turėti?[TAIP/NE]: TAIP )

• Patinka 1
  • Nepatinka 1

he said that I didn’t download the demo and ss, it’s true I didn’t download it, but he didn’t ask for anything, he just gave me ss as he did the day before yesterday and didn’t ask for anything, he decided to ask today, although yesterday he didn’t insist on it here is the ss that he did yesterday but did not ask as usual https://imgur.com/a/dXeCWw9  

• Nepatinka 1

Tavęs vakar prašiau įdėti demo ss vakar zazas įkėlė iš karto kai pasakiau o tu toliau žaidei galvojau ikelsi po to bet taip nieko ir neradau įkelta šen tavęs paklsiau tu man ką parašei kad aš tavęs ne prašiau bet ss padaryti buvo pats prisipažinai juk kad padaryta buvo ss tau. Tai ko čia dabar skundėsi? Reikia iš karto daryti tai ko prašo o ne paskutiniai minutei kai jau šikną spaudžia 

• Nepatinka 1

you didn't ask me for anything yesterday, you just made me ss and that's it, and after that you were silent until today, today you just looked for a reason to ban me, if you want to take away the demo and ss you should ask them and not wait someone will understand What do you want

• Nepatinka 1

Dabar kaip visada aš šiaip sau ban nedaviau aš tavęs paklausiau kur demo ss tu pradėjai iš karto sakyti kad aš ne prašiau o tu klisti nes prašiau aš tavęs tegul dabar sprendžia valdžia 

• Nepatinka 1

Just now, Stasenas LT said:

Dabar kaip visada aš šiaip sau ban nedaviau aš tavęs paklausiau kur demo ss tu pradėjai iš karto sakyti kad aš ne prašiau o tu klisti nes prašiau aš tavęs tegul dabar sprendžia valdžia 

on the demo you can see everything perfectly, on the demo of the player zazas you can also see a hundred you did not ask me for anything, don’t be stupid

• Nepatinka 1