Sign in to follow this  
Šilas

Cheater djomb

Sukčių(cheat) reportavimo Forma:

1. Jūsų Slapyvardis žaidime:  Silas Uzbekistanietis
2. Nusižengusio žaidėjo Slapyvardis:  jbomb
3. SS/Demo Įrodymai: https://www118.zippyshare.com/v/732wyTmC/file.html
4. Kurioje DEMO dalyje žaidėjas nusižengė?(Pradžioje/viduryje/pabaigoje):   Dabar neina paziuret man tarp kelintos minutes pradejau stebet, bet nuo kazkur 5-6minutes pradzios nuejau i  spec, ziuret zmogaus.
5. Kokią pagalbinę programą naudojo nusižengęs žaidėjas?[Nebūtina]: Itartinai wallhack, jei ziuresite demo pamatysite, kaip jis saudo is apacios tilto i ji ir pataiko i "mergyt", poto matome kaip jinai nusileidzia laiptais, o jis toliau saudo per siena i ja.
6. Jeigu žaidėjas turėjo kokią nors paslaugą, ar pageidaujate ją turėti?[TAIP/NE]:  taip

Zaideja nubaudziau, jei protingas bandys isisukt, bet ten aiskiai matosi wh ir vedzioja per siena, prasome pratesti iki permanent ban'o :^) 

Can't edit the post here is the english version

4th quesion: at the 5-6min of the start of demo.

5th quesion. Wallhack, He was looking strangly at the bridge and shooting at it. ESP showed me that there was someone but behind the box,  then the player went down the stairs, and he was shooting at the player while he went down, (tf I am saying, just watch demo you will see everything)

TL:DR : Player got banned by  me for 1 week, I want his ban to be extended to permanent for using wallhacks.

Failams ikelti naudojm mediafire.com please. zippy neatidaro labai daug kam ir labai senai.